Podsumowanie listopada 2018


W listopadzie nie przeczytałam zbyt wiele, mam chyba jakiś kryzys czytelniczy, bo zaczynam książki, nie mogąc ich dokończyć. Mam nadzieję, że on szybko minie:)

Podczas tego zimowego już miesiąca przeczytałam:
1. "Magiczne istoty" Simon Holland
2. "Isadora Moon idzie do szkoły" Harriet Muncaster
3. "Isadora Moon i zimowe czary" Harriet Muncaster
4. "Oblicza śmierci"Ebook charytatywny. Opracowanie zbiorowe. Recenzja premierowa
5. "Złota rybka" Przemysław Wechterowicz, Jakub Grochola
6. "O czym myślisz" Przemysław Wechterowicz, ilustr. Marcin Minor
7. "Modlitwa do morza" Khaled Hosseini
8. "Odmieniec, wampir, skazaniec. Oblicza śmierci w dawnych wiekach" Mirosław Kuźma, Leszek Gardeła


Ostatnio zauważyłam też, że bardzo straciłam zasięgi i ilość wyświetleń, pomimo to najwięcej wyświetleń uzyskał post "Oblicza śmierci" Ebook-charytatywny. Opracowanie zbiorowe

Poza postami książkowymi na blogu pojawił się również post w innej tematyce:
relacja z Muzeum okręgowego w Rzeszowie,
jak również podsumowanie października.


A jak Wam minął listopad?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń