Muzeum Okręgowe w Rzeszowie

W dniu 11 listopada otwarcie miała uzupełniona o nowe przedmioty wystawa "Zabytkowa kolekcja kobiecej garderoby wraz z zespołem akcesoriów" w Muzeum Okręgowym w Rzeszowie. Z okazji Święta Niepodległości wstęp na wszystkie wystawy był darmowy, wyciągnęłam więc ze sobą moją ukochaną szwagierkę i przyjaciółkę, która nie często ma możliwość bywania w takich miejscach.

Wystawa ta zrobiła na mnie ogromne wrażenie, przepiękne suknie, bluzki, wachlarze, torebki, parasolki i akcesoria. Od dawna marzę o podobnych strojach w mojej szafie, a możliwość zobaczenia ich na żywo jedynie spotęgowała moje marzenia. Nie mogłam oderwać wzroku, nie wiedziałam na co mam patrzeć, a uśmiech nie schodził mi z ust przez cały czas:) Pokaz przyciągnął rzeszę ludzi i wzbudził ogrom zainteresowania. Co tak bardzo zaintrygowało odwiedzających? Sami i same zobaczcie!








































Przed Wami również folder informacyjny dotyczący powyższej wystawy:

















Obejrzałyśmy również wystawę zabytkowych pocztówek ze Lwowa. Szkoda, że współczesne nie mają aż tak cudownego uroku....





Kolejną wystawą, którą zwiedziłyśmy była wystawa archeologiczna. Kurchan, szkielety, naczynia, broń i biżuteria, a nawet żuchwa mamuta:) Spójrzcie sami_e!















Ostatnią wystawą z której mam zdjęcia była Galeria rzemiosła artystycznego, urocze meble, wyposażenie domu:)










Nie obyło się oczywiście bez selfie w zabytkowym lustrze;)


Zwiedziłyśmy również sale wypełnione mundurami, akcesoriami wojskowymi, bronią, odznaczeniami, jednak nie jest to moja tematyka.

Obejrzałyśmy też wszystkie obrazy umieszczone na ścianach muzeum, jest ich baaaaardzo dużo, zapraszam więc miłośników i miłośniczki malarstwa!




Zapraszam wszystkich i wszystkie do odwiedzenia naszego rzeszowskiego muzeum!:))) Warto!!!!


Więcej informacji na temat obecnie trwających jak i stałych wystaw w Muzeum Okręgowego w Rzeszowie znajdziecie tutaj:
- wystawy stałe:
-wystawy czasowe:

Komentarze

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń