Podsumowanie października



Niestety październik nie był dla mnie zbyt owocnym miesiącem. Ci, którzy i które znają mnie prywatnie, wiedzą, że ostatni czas spędziłam na zamartwianiu się i próbie ratowania czegoś, czego uratować nie było możliwości. Koniec końców straciłam jedną z bardzo ważnych dla mnie osób w życiu. Pora jednak się pozbierać i wracać do normalności.

Duszyczko, wiem, że tutaj nie zaglądasz, ale jeśli kiedyś by Ci się to zdarzyło, wiedz, że moje drzwi są dla Ciebie zawsze otwarte. Choć pewnie nasza przyjaźń już nie będzie nigdy tym, czym była kiedyś....

Przepraszam za tą prywatę. A teraz pora przejść do samego podsumowania. W październiku zaczęłam kilka książek, ukończyć udało mi się:
1. "Oblubienica morza" Michelle Cohen Corasanti, Jamal Kanj (moja półka),
2. "Zagubione życie" Piotr Podgórski (współpraca recenzencka),
3. "99 dni lata" Katie Cotugno (book tour).

W październiku pojawiły się również nieksiążkowe i okołoksiążkowe posty:
podsumowanie września,
nadciągające w listopadzie nowości wydawnicze ,
najciekawsze nowości i premiery z gatunku literatury dziecięcej,
bajki animowane odpowiednie na Halloween.

A jak Wam minął październik?

Komentarze

  1. To naprawdę niezły wynik. Mnie udało się przeczytać 8 książek i opublikować 11 postów.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń