Wrzesień 2018 podsumowanie




Wrzesień nie obfitował w zbyt wiele lektur, niestety moje życie zdominowały obowiązki (około)domowe, które pozostawiały niewiele czasu i sił na czytanie. Przeczytałam jedynie 8 książek:

1. "Lekcja równości. Materiały dla nauczycieli i nauczycielek. Jak rozmawiać o orientacji seksualnej w szkole i wspierać młodzież" Kampania Przeciw Homofobii
2. "Jej wysokość P." Joanne Macgregor
3. "Kregi" Zbigniew Zborowski
4. "Milion odsłon Tash" Kathryn Ormsbee
5. "Jestem Tobą" Monika Hołyk-Arora
6. "Pewna pani z telewizji" Anna Mentlewicz
7. "Zemsta na ekranie" Anna Mentlewicz
8. "Żywioły Karteru. Księga I: Ziemia" Meridiane Sage


Książki, ktore trafiły do mnie przy okazji book tour'ów to:
"Jej wysokość P."
"Milion odsłon Tash"
"Jestem Tobą".


Książki, które zrecenzowałam podczas współpracy recenzenckiej to:
"Kręgi"
"Pewna pani z telewizji"
"Zemsta na ekranie"
"Żywioły Karteru. Księga I: Ziemia".

Z mojej własnej półki pochodzi książka "Lekcja równości".

Na blogu pojawiły się też posty okołoksiążkowe:
zapowiedzi wydawnicze wrzesień 2018
zapowiedzi wydawnicze październik 2018
literatura dziecięca - zapowiedzi wrzesień 2018
literatura dziecięca - zapowiedzi październik 2018.

Poza postami książkowymi i okołoksiążkowymi jest też jeden zupełnie z innej tematyki:
Cmentarz Dolny w Przewrotnem.

Postem, który zyskał największą liczbę wyświetleń jest "Lekcja równości", największą ilość komentarzy uzyskał zaś ten oto: "Jej wysokość P.".

A jak Wam minął wrzesień?

Komentarze

  1. Mimo ograniczonego czasu na czytanie myślę że to był dobry miesiąc. Ja lubie posty podsumowujące :) życzę powodzenia w październiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Nie był może najgorszy:) Również życzę powodzenia!:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń