"Energia kobiet" Grażyna Borkowska, Monika Chodyra, Agnieszka Kublik

Od czasu do czasu lokalna Biedronka bywa zaopatrzona w nie najgorszą literaturę. Tym razem udało mi się w wyprzedażowym kartonie odszukać "Energię kobiet".


Jest to książka - wywiad, a właściwie 12 wywiadów z kobietami, które odnalazły swoją drogę życia, są szczęśliwe i spełnione. Kobiety ze świata biznesu, sztuki, muzyki czy sportu. Są to między innymi Kayah, z którą rozmowa najbardziej przypadła mi do gustu, Krystyna Janda, Ewa Błaszczyk, Maria Czubaszek, Małgorzata Braunem, Monika Pyrek, Aneta Kręglicka, Joanna Klimas, Magdalena Durlik, Olga Kozierowska, siostra Małgorzata Chmielewska, Iwona Georgijew. No i z rozpędu wymieniłam wszystkie bohaterki...;) Każda z nich dzieli się własnym sposobem na życie, motywacjami, zasadami, jakimi się kieruje, jak również tym, jak odbiera współczesną rzeczywistość naszego kraju. Choć wyciągnęłam z tej lektury co nieco, uważam, że nie jest to książka dla mnie. Zbyt dużo tu coachingu, motywacji oderwanej od prawdziwego życia, jego realiów. Moim zdaniem jest kierowana do kobiet z klasy średniej lub wyższej, które nie muszą zmagać się z problemami, skąd wziąć pieniądze na jutrzejsze śniadanie, czy za co kupić dzieciom ubrania do szkoły. Osobiście nie lubię klimatu Kongresu Kobiet, a w takiej atmosferze stworzona została ta pozycja. Nie ja pierwsza, i nie ostatnia zwracam na to uwagę. Kochane i kochani, mając możliwość wspierania innych, zacznijcie od najsłabszych, tych, znajdujących się na samym dnie. Znajdujący i znajdujące się na lepszej pozycji łatwiej i szybciej dadzą sobie radę.

A książka? Jeśli lubicie coaching i jego otoczkę, lub chcecie poznać lepiej bohaterki, polecam. Jeśli jednak szukacie lektury, która będzie pierwszym krokiem do wyprostowania swojego życia, omińcie tą pozycję i poszukajcie czegoś bardziej wartościowego.

Komentarze

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń