Book tour "Odgłosy rosnących bananów" Ece Temelkuran

Zapraszam Was do udziału w book tour z książką "Odgłosy rosnących bananów" Ece Temelkuran, którą otrzymałam od Wydawnictwa Książkowe Klimaty. Moją recenzję tej książki znajdziecie tutaj.



Regulamin:


1. Book tour (czyli wędrująca książka), to akcja promująca czytelnictwo, w której każdy_każda uczestnik_uczestniczka ma obowiązek wysłania książki do kolejnej osoby.

2. Organizatorką book tour jestem ja, Dorota Grochala, autorka i prowadząca bloga Nietoperz czyta i ogląda.

3. Udział w book tour może wziąć każda zainteresowana osoba.

4. Recenzenci_recenzentki mają obowiązek umieszczenia recenzji na swoim blogu/Instagramie. Czytelnicy i czytelniczki zaś na portalu Lubimy Czytać. W recenzji obowiązkowo należy napisać, że książka pochodzi z book tour zorganizowanego przeze mnie czyli blog Nietoperz czyta i ogląda.

5. Uczestnicy i uczestniczki mają obowiązek napisania recenzji i wysłania książki do kolejnej osoby w terminie 10 dni od daty otrzymania książki.

6. Zgłoszenia do book tour należy wysyłać na adres e-mail wampirzekly@gmail.com wpisując w tytule "Book tour Odgłosy rosnących bananów", a w treści swój adres korespondencyjny.

7. Maksymalna ilość miejsc w book tour to 15.

8. Książkę wysłana jest obowiązkowo listem poleconym, mini paczką lub kurierem. Potwierdzenie nadania wysyłacie do mnie na maila.

9. Również mailowo wysyłacie do mnie informację o tym, że książka do Was dotarła, i pytacie o adres kolejnej osoby.

10. Każdy_każda może wysłać drobny upominek mi (organizatorce) lub kolejnej osobie.

11. Uczestnicy_uczestniczki mają obowiązek wpisania się na listę zamieszczoną w książce.

12. Uczestnicy_uczestniczki mogą zaznaczać w książce ulubione fragmenty, pisać komentarze dotyczące treści.

13. Uczestnicy_uczestniczki biorąc udział w book tour zgadzają się na przetwarzanie danych osobowych w zakresie:
I. zgoda na publikację imienia i nazwiska na blogu na Liście uczestników_uczestniczek
II.zgoda na udostępnienie adresu korespondencyjnego kolejnej osobie biorącej udział w book tour

14. Ja jako organizatorka zobowiązuję się do usunięcia danych adresowych każdej osoby biorącej udział w book tour w chwili otrzymania informacji, ze książka dotarła do kolejnej osoby.

15. Również jako organizatorka zobowiązuję się do usunięcia imion i nazwisk z listy uczestników opublikowanej na blogu po zakończeniu book tour i opublikowaniu podsumowania akcji.

16. Podsumowanie akcji pojawi się na blogu po zakończeniu book tour.

17. Po zakończeniu book tour książka wraca do mnie.

18. Lista uczestników_uczestniczek zostanie opublikowana jako edycja do tego postu.

19. Zgłoszenie swojego udziału w book tour oznacza akceptację powyższego regulaminu.


Zapraszam do zgłaszania się, książka jest warta przeczytania!:)

Komentarze

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń