Wystawa "Ego-bóg" autorstwa Jurija w Pracowni Aktywności Wszelakich

W dniach 11.01.-24.01. w rzeszowskiej Pracowni Aktywności Wszelakich trwała wystawa malarska Jurija, rzeszowskiego artysty, pod tytułem "Ego-bóg". Rozpoczęła się ona wernisażem z udziałem autora, Pod skrzydła PAWia ściągnęło wiele osób z Rzeszowa i okolic. Klimatyczna muzyka i oświetlenie składające się ze świec i czerwonych lamp dawało niesamowity efekt nierealności miejsca i czasu.






















Kim jest Jurij?

Sam pisze o sobie tak:
"Markę Jurij tworzę od ponad 20 lat.
Obrazy i wzory, które maluję na płótnach i na ubraniach są oryginalne i  niepowtarzalne. Każdy z nich jest inny, każdy jest wytworem mojej wyobraźni. Inspiruje mnie wszystko co jest dookoła, przyroda, drzewa, pory roku, zmieniające się kolory.
Bardzo ważne dla mnie jest to, aby całość była spójna i ekologiczna. Dlatego szyję w małej zaprzyjażnionej szwalni i korzystam z polskich dzianin. W tym calym pracochłonnym procesie tworzenia ważne są również wodne ekologiczne farby, które po wyschnięciu utrwalam w wysokiej temperaturze. Dzięki temu mam pewność, że nie narażam Was na żadne niepożądane reakcje.
Zapraszam Was do mojego świata,
Jurij."
(opis pochodzi stąd)

Jeśli nie udało Wam się dotrzeć na wystawę, która już się zakończyła, przed Wami zdjęcia niepowtarzalnych obrazów autorstwa Jurija, od których trudno jest wręcz oderwać wzrok.























Na wernisażu jak i w trakcie trwania wystawy dostępne były też do zakupu niepowtarzalne ubrania. Czerwony płaszcz stał się aktualnie moim planem ubraniowym na wiosnę, o ile kiedyś będzie mnie na niego stać ;) Więcej ubrań znaleźć można w autorskim sklepie artysty. Są to ubrania dla dorosłych, jak i dla dzieci. (Nie)stety jakość łączy się również z kosztami, więc nie liczcie na taniość.



























Sama po raz pierwszy z twórczością Jurija spotkałam się na Woodstocku zwiedzając stoiska sklepowe. Oczywiście nie mogłam przepuścić takiej okazji i zakupiłam wtedy dziecięce body dla Nadzi. Stąd również pewna jestem jakości, ponieważ pomimo częstego użytkowania (i prania) namalowany wzór się nie zniszczył, szwy trzymały do końca, a Mała nie narzekała na brak komfortu związanego z dotykiem materiału.


Na wernisażu jak i w trakcie trwania wystawy dostępne były też zmywalne tatuaże z reprodukcjami prac artysty. Niestety tatuaże były kiepskiej jakości, nie przyklejały się właściwie, a po kilku godzinach noszenia wyglądały okropnie. Pomimo to, Nadzia miała z nimi w domu wiele zabawy.




Na koniec przypomnę Wam czy jest PAW.

Miejsce to stworzyliśmy w grupie osób z myślą o realizacji własnych pasji technicznych, artystycznych i społecznych. Wspólnie współpracujemy i wpieramy się w realizacji indywidualnych projektów. Ważnym elementem jest samoedukacja, akceptacja i otwarcie na potrzeby drugiego człowieka. Tak się składa, że pozostaje jeszcze sporo wolnej przestrzeni i potencjału również dla innych osób i grup. Jeśli masz pomysł i gotowość działania zapraszamy. W życiu warto być aktywnym i próbować. tel. 600 656 267 mail:pracowniaaktywnosciwszelakich@gmail.com Dyżury robocze: poniedziałek 16:00 - 20:00, czwartek 18:00 - 20:00


Komentarze

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń