Tekstyl.Ja - wystawa w Pracowni Aktywności Wszelakich w Rzeszowie

Zacznę może od tego czym jest P.A.W. czyli Pracownia Aktywności Wszelakich. P.A.W. to miejsce stworzone przez grupę osób w celu realizacji własnych pasji artystycznych, technicznych i społecznych, które współpracują i wspierają się wzajemnie w realizacji indywidualnych projektów. P.A.W. nie jest miejscem zamkniętym, zawsze znajdzie się w nim miejsce la innych osób i grup chcących działać i tworzyć, warto jednak pamiętać, że ważnymi elementami współuczestnictwa w tworzeniu Pracowni Aktywności Wszelakich są samoedukacja, akceptacja i otwarcie na potrzeby drugiego człowieka. Pełny regulamin znajdziecie na stronie internetowej. Od siebie powiem, że bardzo lubię ekipę tworzącą P.A.W.-ia, jak i samo miejsce i panującą tam atmosferę:)

Będąc w Rzeszowie przy okazji odwiedzin na innej wystawie (o niej też znajdziecie na blogu kilka słów w ciągu najbliższych dni) zabrałam Nadzię na P.A.W.-ia. Bardzo chciałam na własne oczy zobaczyć wystawę Tekstyl.Ja a i jej kontakt ze sztuką nie zaszkodzi;)

Czym jest wystawa Tekstyl.Ja? To zbiorowa wystawa dwudziestu jeden Artystek i Artystów, z zakresu malarstwa, rzeźby, instalacji, fotografii, słowa pisanego i haftu. Prace inspirowane były słowem i tkaniną, jak zresztą mówi nam sam tytuł wystawy. Wernisaż odbył się 2 marca o godz. 18tej. Wystawa trwać będzie do końca marca, oglądać ją można we wtorki, czwartki i piątki w godz. 18-20. Kuratorką wystawy jest Natalia Bieńkowska. Szczegóły znajdziecie tutaj :)


Na mnie wystawa zrobiła ogromne wrażenie. Mieszanka użytych technik, sposobów wyrażania siebie, treści i form. Zresztą, zobaczcie same i sami!:))

Bartosz Iwan "New Order" (technika mieszana na płótnie) 



 Miłosz Hołody "Bez tytułu" (technika mieszana na papierze)

 Katarzyna Mądrzycka-Adamczyk "Ja, Luna" (haft)

Monika Maziarz "Draperia 1" olej na płótnie 


Piotr Woszczak "Tryptyk" (tryptyk literacko-kolażowy) 

Dorota Wulczyńska "Kolorowa wyspa", "Złote myśli" (tkanina artystyczna) 

Marcin Pecka "Smutas" (asamblaż) 

Natalia Bieńkowska "SHE" (farba olejna, szminka, podkład do twarzy na płótnie) 

Małgorzata Fijałkowska "Materia i czas" (rzeźba tekstylna/fotografia) 


Eliza Kos "Skóry" (dzianina szydełkowa) 

Maja Dąbek "Bez tytułu" (akryl na płótnie) 

Paulina Parafińska-Woszczak "Ja" (technika mieszana) 

Katarzyna Jopek "Koszula" (wiersz/obiekt) 

Anna Sołtysik "Autoportret wewnętrzny" (instalacja) 

Małgorzata Mycek "Laurka" (olej na płótnie) 

Anna Zajdel "Chusteczki. Używanie" (haft)

Magdalena Sara Krawczyk "Nowotwór" (haft)


Serdecznie zapraszam do odwiedzin wystawy Tekstyl.Ja jak i do udziału w innych eventach organizowanych przez Pracownię Aktywności Wszelakich!:)

Komentarze

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń