"Moja dusza pachnie Tobą" Aleksandra Steć

Za książkę serdecznie dziękuję autorce, Aleksandrze Steć, i szczerze polecam zajrzeć na jej fan page na FB "Moja dusza pachnie Tobą" (https://m.facebook.com/profile.php?id=1385925508352076), gdzie pierwszy raz miałam możliwość zapoznania się z jej twórczością.


W zapiskach Oli zakochałam się od samego początku, a książka jedynie zwięczyła moją miłość, chcę więcej i więcej.

"Moja dusza pachnie Tobą" to zbiór luźnych myśli, rozważań na temat miłości, związku, opisujących uczucia do ukochanej osoby, zapisany prozą poetycką. Podzielony na cztery części. Pierwsza to wyznania, przepiękne i wzruszające. Druga - słowa skierowane do kogoś, kto odszedł, do kogo uczucie wygasło. Kolejna mówi o poszukiwaniu własnego miejsca w świecie, i własnym w nim zagubieniu. Ostatnia opowiada o lirycznej kobiecości.

A teraz moje osobiste odczucia. Nie mogąc powstrzymać się, zaczęłam czytać już w drodze do domu, a z każdą chwilą zachwyt jedynie wzrastał. Dawno nie czytałam niczego, co tak w tak piękny sposób mogłoby opowiadać o mnie samej. Moje serce w tym samym momencie chciało śmiać się i płakać z nadmiaru emocji. Oderwanie się choć na chwilę było praktycznie niemożliwe. Tak prawdziwe, uderzające w najgłębsze zakamarki duszy słowa są w stanie poruszyć każdego, jeśli tylko jego dusza nie jest z kamienia. Książkę polecam z całego serduszka, wszystkim pragnącym zakochać się, jak i zakochanym, w miłości, życiu, świecie, poetyce, jak i swojej drugiej połowie. A ten piękny tomik prawdopodobnie będzie towarzyszył mi przez długi czas karmiąc moje wnętrze strawą złożoną ze słów.


Komentarze

Popularne posty

Lubimy czytać

Obserwatorzy

Translate

Łączna liczba wyświetleń